3. märts 2019 | 117 lugemist |

Auto Bild 2019 suverehvide testi võitis Michelin

Käesoleva aasta testis erilisi üllatusi ei tulnud. Rehvi mõõduks 225/45 R17.

Esimesele kohale tuli Michelin Pilot Sport 4, millele järgnesid Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 ning ühisel kolmandal kohal Falken Azenis FK510 ja Hankook Ventus S1 Evo.

Michelini rehv saavutas märgade ja kuivade katsete puhul kõige hinded, kuid arvesse võeti ka kõrget hinda, mis üldskoori natuke langetas – Pilot Sport 4 ei ole just kõige soodsama hinnaga rehv. Lisaks ei olnud selle veeretakistus keskmisest parem.

Teise koha saanud Goodyear Eagle 1 Asymmetric 5 on samuti väga kallis rehv, kuid ostjad saavad raha eest tõesti kauakestva rehvi. Katses läbis see rehv 54 200 kilomeetrit, mis oli piisav, et Auto Bildi testijad saaksid selle (koos Continental PremiumContact 6-ga) märkida kulukategoorias parimaks. Goodyear’i rehv ei andnud ühtegi põhjust nuriseda märgade või kuivade katsete puhul, kuid pakkus ainult keskmist sõidu mugavust.

„Tasakaalustatud sõiduomadused märgadel ja kuivadel teedel, sportlik ja dünaamiline juhitavus, hea reageerimine märgadele pindadele, taskukohane hind“ olid Falken Azenis FK510 tugevused. Suurim miinus oli läbisõit.

Tulemused

20 finalisti hulgas viimaseks jäänud ja niiöelda puust lusika sai endale Kumho Ecsta PS 71. Tasub meeles pidada, et Kumho saavutas 53 rehvi testis tegelikult 20. koha ja selle “rahuldav” hinne ei ole mingil juhul halb tulemus. Ecsta PS 71 sai ilusti ära märgitud “hea juhitavus märjal teel ja vesiliu korral” ning “korralik juhitavus kuival teel”. Rehvi vastupidavus oli siiski kehvavõitu – vaid 26 500 kilomeetrit nin rehv andis ka suure veeretakistuse.

Allikas: TyrePress

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga