ContiAdapt süsteem seisneb selles, et ratta sees on pisikesed kompressorid. Tänu sellele on võimalik kontaktpinna suurendamiseks või vähendamiseks võimalik vastavalt vajadusele jooksvalt rehvirõhku muuta.
Kõrgem rehvirõhk (kumm on rohkem täis) vähendab kontaktpinda teega – väheneb veeretakistus ja autosõit on efektiivsem. Madalama rehvirõhuga (kumm on tühjem) paraneb haarduvus ning suureneb kokkupuutepind teega. Sellest on kasu näiteks off-road sõitudel või libedamal pinnasel.
Lisaks tutvustas Continental ka ContiSense süsteemi, mis seisneb selles, et rehvis sees on ilmastiku- ja teeolude kohta infot koguvad andurid. Kahe süsteemi – ContiAdapt ja ContiSense – koostöös on võimalik luua tõeline “iga ilma rehv”, mis kohandaks rehvi sõiduomadusi täpselt vastavalt reaalsetele oludele.
Allikas: CNET Roadshow