Tehnika telli alati internetist – nii säästad raha ja aega

2 õpetlikku lugu minu enda kogemusest.

Tehnika telli alati internetist, sest ainult internetist tellides on võimalik toode 14 päeva jooksul tagastada (vt lähemalt) ning tasutud ostusumma täies mahus tagasi saada.

Tehnika telli alati internetist.
Tehnika telli alati internetist.

Järgnevalt 2 õpetlikku lugu omast kogemustest. Igaks juhuks ütlen, et mul ei ole ühtegi pretensiooni mainitud ettevõtetele. Lihtsalt need juhtumid on õpetlikud aga kipuvad ununema, mistõttu eksin aina uuesti ja uuesti 🙂

1. Oleksin säästnud raha (50 eurot)

Mõni aasta tagasi soovisin osta nutitelefoni ning leidsin selle tol hetkel parima hinnaga (500 eurot) Klickist. Vaatasin, et toode on kaupluses olemas ja saan selle mugavalt välja osta. Nii tegingi aga hiljem selgus, et see osutus veaks.

Päev(!) hiljem toimus Telia Ostuöö, kus sama toode oli müügil 50 eurot soodsamalt. Kuna olin toote juba ostnud Klicki poest (mitte e-poest!), siis puudus võimalus avamata(!) toode tagastada.

Kui ma oleksin ostnud telefoni Klicki e-poest, siis oleksin saanud selle lihtsalt tagastada ja osta hoopis Teliast 50 eurot soodsamalt. See oli minu esimene õppetund, et a-la-ti telli edaspidi tehnikat ainult e-poest.

2. Oleksin säästnud aega

USB kaabel. Pilt on illustratiivne :)
USB kaabel. Pilt on illustratiivne 🙂

Möödunud aasta lõpus ostsin Arvutitargast (see on väga tubli pood, mitte-tublid on TTJA mustas nimekirjas!) thunderbolt-displayport kaabli (sellise, 16 eurot).

Kuna oli detsembri teine pool ja e-kaubanduses kiired ajad, siis mõtlesin, et mis seal ikka – käin esinduses ja ostan sealt. Aga see oli viga! Koju jõudes selgus, et kaabel ei lähe korralikult thunderbolti pesasse ja ei anna korralikult ühendust.

Kuna ma EI TELLINUD seda e-poest, siis hetkel on mul kaks valikut, mis mõlemad on kas ebamugavad mõelda või tüütud:

  1. Kanda 16 eurot lihtsalt maha (ehk toode panna prügikasti*)
  2. Viia juhe garantiisse, kus tõenäoliselt öeldakse, et see on korras ja visata see ikkagi minema (sest see ju ei tööta). Ehk siis ma lihtsalt raiskan enda aega, et tegeleda mingi 16 eurot maksva juhtmega.

Kui ma oleksin selle ostnud e-poest, siis teate, mis oleks saanud? Mul oleks olnud võimalik toode 14 päeva jooksul tagastada ning tasutud ostusumma täies mahus tagasi saada. Seejärel oleksin saanud osta natuke kallima ja korralikuma juhtme. Näiteks selle Valgest Klaarist.

Järeldused

Tehnika telli alati e-poest. Ära mitte kunagi osta tehnikat esindusest, kui on võimalik osta e-poest.

*Prügikasti osas ma ei ole lõpuni kindel. Tõenäoliselt tuleks juhtmed viia kuskile kogumiskohta.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga