ADAC 2019 suverehvide testi tulemused

ADAC on esimene, kes 2019. aasta suverehvide testi tulemused avaldab.

Saksa Autoklubi (Allgemeiner Deutscher Automobil-Club e.V. – lühendatult ADAC) on 18 miljoni liikmega ühtaegu nii Saksamaa kui ka Euroopa suurim autoklubi. Klubi peamine ülesanne on autojuhtidele pakkuda tehnilist ja informatiivset abi.

Sel aastal testis ADAC 16 suverehvi mõõdus 185/65 R15, sõidukiks Volkswagen Polo.

Huvitaval kombel oli testis Michelini “suverehvi” mudelina CrossClimate, mis on all-season M+S lamell. Teistes rehvides on Michelini esindajana sel aastal Michelin Energy Saver+.  Hoolimata sellest, et testis ei osaletud päris puhta suverehviga, tuldi sellegipoolest kõrgele 3. kohale.

Tulemused

1. Bridgestone Turanza T005 (46.8 punkti)
Ühtlasi oli see parim rehv kuiva ja märja tee jaoks.

2. Vredestein Sportrac 5 (46.6)

3. Michelin CrossClimate+ (45.8)
See on tegelikult M+S all-season rehv. Testis kiidetakse head vastupidavust kulumisele ja juhitavust märjal teel.

4. Goodyear EfficientGrip Performance (44.2)
5. Firestone RoadHawk (42)
6. Kumho Ecowing ES01 KH27 (41.6)
7. Maxxis Mecotra ME3 – ühtlasi võitis “väikseima kütusekulu” kategoorias. (44.8)
8. Toyo Proxes CF2 (43.8)
9. Continental Premium Contact 5 (41.2)
10. Falken ZIEX ZE310 EcoRun (43.4)
11. Semperit Comfort Life 2 (39)
12. Giti GitiSynergy E1 (41.2)
13. Petlas Imperium PT515 (37.8)
14. Hankook Kinergy Eco 2 (40.4)
15. Pirelli Cinturato P1 Verde (40.8)
16. Linglong Green Max HP010 (37.2)

Rehvide vahel olid ka mõned päris suured ja selged erinevused. Näiteks sai 16. koha saanud Linglong Green Max HP010 rehvidega sõita 26,000 kilomeetrit enne kuni mustrit oli järgi vaid 1.6 mm. Kõige vastupidavama rehvi tiitli saanud Michelin CrossClimate+ puhul oli vastavaks distantsiks 57,000 km ehk üle kahe korra rohkem. Seega esimese ja tagumise otsa vahel on mõnel juhul ka selgelt mõõdetavaid erinevusi.

Allikas: TyreReviews, Wikipedia, TyrePress

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga