Rehvitestide viimased tulemused leiad siit.
Auto Bildi testis osalesid suverehvid mõõdus 225/45 R17 91/94 W/Y. Katsesõidukiks BMW 1. seeria, millega mõõdeti pidurdusmaad:
- kuival teel (kiiruselt 100 km/h)
- märjal teel (kiiruselt 80 km/h).
Tulemused liideti ning 20 parimat said edasi.
Täpselt nii! Esimeses ringis luges ainult pidurdusmaa. Kusjuures erinevused kõige parema ja kõige “kehvema” vahel olid 5 meetrit kuival ja 10 meetrit märjal teel. Seega erinevused ei olnud tegelikult üldse suured (kui teaduslikust küljest ka analüüsida seda testi metoodikat).
Finalistid 2019 juhuslikus järjekorras
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5
Michelin Pilot Sport 4
Hankook Ventus S1 Evo³
Pirelli P Zero
Nokian Wetproof
Falken Azenis FK510
Kenda Emera A1 KR 41
Continental PremiumContact 6
Vredestein Ultrac Vorti
Bridgestone Turanza T005
Dunlop Sport Maxx RT2
Fulda SportControl 2
Firestone Roadhawk
Apollo Aspire XP
Kleber Dynaxer UHP
Yokohama Advan Fleva V701
Sava Intensa UHP 2
Kumho Ecsta PS 71
Toyo Proxes Sport
Maxxis Premitra 5
Kes edasi ei pääsenud?
Uniroyal RainSport 3, Goodride Sport SA-37, General Tire Altimax Sport, Federal Evoluzion ST-1, Avon ZV7, GT Radial SportActive, Linglong Green-Max , Mabor Sport-Jet 3, Cooper Zeon CS8 , Semperit Speed-Life 2, BFGoodrich g-grip , Gislaved Ultra Speed, CST Medallion MD- A1, Tomason Sportrace, Dayton Touring 2, Matador MP47 Hectorra, Barum Bravuris 3 HM, Cormorant UHP, Nankang Sportnex AS-2 +, Tigar UHP , Imperial Ecosport2, Paxaro Summer Performance, Firemax FM601, Running S Fit EQ, Zeetex HP2000 vfm, Viking ProTech HP, Neolin Neosport, Sailun Atrezzo ZSR, Cratos CatchPassion, Mazzini Eco607, Tyfoon Successor 5, Milestone Green Sport ja Star Performer UHP 1.
See muidugi ei tähenda, et tegemist on väga halbade rehvidega vaid lihtsalt antud katses nende pidurdusmaa oli natukene pikem kui teistel.
Allikas: Tyre Press