Esimene suurimatest talverehvide testidest on oma esimesed tulemused avaldanud. Kuna Saksamaal on naastrehvid keelatud (ja Auto Bild on Saksamaa ajakiri), siis osalesid testis ainult lamellrehvid. Testis kasutati rehve mõõdus 225/45 R17, mis osteti poodidest anonüümselt1. Kõikide rehvidega läbiti pidurdusmaa test järgmistes tingimustes:
- Märjal teel kiiruselt 80 km/h
- Lumisel teel kiiruselt 50 km/h
Seejärel jäeti edasisest testist välja 23 rehvi, mille pidurdusmaa osutus liiga pikaks. Eraldi on välja toodud näiteks Laufenn I Fit LW31, mille pidurdusmaa olevat märjal teel koguni 10 meetrit pikem kui testi võitnud Bridgestone’il (29.2 m). Kõik testitud rehvid on sobivad Põhja-Euroopa talvistesse oludesse ning suurem osa neist ka siin müügil. Edasi hinnatakse rehve veel 14 erineva kriteeriumi järgi enne lõplike tulemuste avaldamist.
Oluline tähele panna, et erinevalt Tehnikamaailma testist, kus Nokian on sisuliselt alati esimene, on siin esimene Nokian alles 11. kohal.
Pidurdusmaa pikkuste erinevused TOP20s on väga väikesed. Näiteks 1. ja 20. koha erinevus lumel on vaid 1.4 meetrit. Samuti ei ole 1. koha pidurdusmaa lumel parim.
Paremusjärjestus pidurdusmaa pikkuse põhjal
Järjestus moodustati liites kokku pidurdusmaa märjal teel ja lumisel teel.
- Bridgestone Blizzak LM 005
- Goodyear UltraGrip Performance +
- Michelin Alpin 6 – kõige kallim rehv selles valikus
- Semperit Speed-Grip 3
- Continental WinterContact TS860
- Vredestein Wintrac Pro
- BF Goodrich g-Force Winter 2
- Glue Krisalp HP3
- Apollo Aspire XP Winter
- Kumho WinterCraft WP71
- Nokian WR Snowproof
- Hankook Winter i * cept RS² – kõige soodsam
- Dunlop Winter Sport 5
- Uniroyal MS Plus 77
- Nexen Winguard Sport 2
- Pirelli Winter Sottozero 3
- Sava Eskimo HP2
- Fulda Crystal Control HP2
- Debica Frigo HP2
- Yokohama BluEarth-Winter (V905)
Lähemalt loe testi tulemuste kohta Auto Bildi lehelt. Enamus testis hästi esinenud talverehve leiab parima hinnaga Rehvipood.eu e-poest.